De mannen Mikael Soderlindh en Viktor Tell hadden een idee meer dan tien jaar geleden en dat idee was om van de wereld een vrolijkere plaats te maken. Zij willen blijheid verspreiden naar elke hoek van de wereld. Het idee was om van een dagelijks item, wat iedereen gebruikt, iets ontzettend kleurrijks en positief te maken. In 2008, meer dan tien jaar geleden dus, waren sokken nog gewoon wit. Er zat totaal geen stofje van kleur in en waren dus vrij kleurloos. Hier zou echter verandering in komen.
Het ontstaan
Doordat sokken zo saai waren is het idee ontstaan om deze een leuke print en/of
kleur mee te geven. Daarnaast zijn deze nieuwe sokken ook ontzettend
comfortabel, waardoor het dus ontzettend populaire sokken zijn geworden in de
loop van de tijd. Dit concept wordt nu dagelijks in leven gebracht door het
getalenteerde team van Happy Socks. Dit zijn ontzettende creatievellingen die
hun creatief hun vrij loop kunnen laten gaan wat betreft het ontwerpen van de
sokken.
Het heden
Happy Socks is in het heden een ontzettend bekend begrip geworden, iedereen
kent er wel van. Vraag maar eens rond aan mensen om je heen en negen van de
tien mensen zal zeggen dat ze dit merk kennen. Het wordt nu verkocht over heel
de wereld. Om precies te zijn wordt het verkocht in meer dan negentig landen.
Als je kiest voor happy
socks kopen, kun je dit niet alleen online doen, maar kun je dit ook in
meer dan 10.000 fysieke winkels. Ze hebben ook hun eigen winkels die zitten van
Los Angeles tot aan Tokio. Heb je dus interesse in het kopen van een leuk paar?
Kijk dan eens op online op hun website of ga de stad in en je zult vast een
winkel tegen komen waar je ze kunt kopen.
Reacties zijn gesloten, maar trackbacks en pingbacks open zijn.